36000

قیمت کولر گازی گری GWH36LB محصول 2021
2021
36000
اینورتر :
ندارد
سال عرضه (میلادی) :
2021
نوع گاز (مبرد) :
R410A
ظرفیت (بی تی یو) :
36000
نوع کولر گازی :
اسپلیت تک پنل
کولر گازی هوشمند :
دارد
79,200,000 تومان

کولرگازی با ظرفیت 36000

سیستم‌های تهویه مطبوع از یک لوکس بودن به یک ضرورت تبدیل شده‌اند و آسایش و آرامش را از گرمای شدید فراهم می‌کنند. اگرچه ممکن است به یک دستگاه تهویه مطبوع نیاز داشته باشید، اما انتخاب مناسب آن چیزی فراتر از انتخاب از یک مجموعه است. چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. هنگام انتخاب یک سیستم تهویه مطبوع، تعیین ظرفیت خنک کننده مورد نیاز مهم است. یک سیستم با ظرفیت بسیار کم می‌تواند نتایج ناامید کننده‌ای ارائه دهد، در حالی که سیستمی که بیش از حد صلاحیت داشته باشد جریان هوای قوی‌تر از حد لازم دارد و در نتیجه راحتی ناخوشایندی ایجاد می‌کند.

بهره‌وری انرژی یکی از مهمترین فاکتورهای کولر گازی مدرن است. این امر ضروری است زیرا واحدهای تهویه مطبوع با راندمان بالا، آسایش عالی در فضای داخلی را با هزینه‌های بسیار کمتر ایجاد می‌کنند که در ازای آن، می‌تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. برای اینکه هزینه‌های قبض انرژی خود را تحت کنترل نگه دارید، بهترین سیستم تهویه مطبوع کارآمد را انتخاب کنید که بازده انرژی مطلوبی داشته باشد.

سیستم تهویه مطبوع ایده‌آل برای یک آپارتمان کوچک در یک ساختمان چند طبقه می‌تواند بسیار متفاوت از یک خانه مستقل بزرگ باشد و یا اینکه برای محیط‌های بزرگ و کوچک یک اندازه کولرگازی مناسب نمی‌باشد و نمی‌تواند بازدهی عالی داشته باشد برای همین هم تولیدکنندگان این محصول را در ظرفیت‌های مختلف از جمله کولرگازی 9000، کولرگازی 12000، کولرگازی 18000، کولرگازی 24000، کولرگازی 30000، کولرگازی 36000 و نهایتا تا 60 هزار بی تی یو را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. ضمن اینکه در این چند سال اخیر این دستگاه با هر دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی همراه شده‌اند بنابراین امکان استفاده از آن‌ها در تمام فصول سال وجود دارد. با توجه تنوع گسترده این محصول (چه از لحاظ ظرفیت و چه از لحاظ کارایی و طراحی غیره) دیگر مشکلی نخواهید داشت و می‌توانید کولرگازی را خریداری نمایید که متناسب با بودجه و شرایط و نیاز شما باشد.

آیا می‌خواهید از خنکی مطبوع کولر و اسپلیت برای تهویه و خنک کردن فضای مورد نظر خود استفاده کنید اما از نوع، ظرفیت، برند، قیمت و مشخصات متناسب با هدف خود مطمئن نیستید؟ کافی است به سایت سلام بابا بخش دسته‌بندی کولرگازی مراجعه کنید و طیف گسترده‌ای از کولرگازی‌های پرفروش بازار از برندهای معتبر را مشاهده نمایید و قیمت‌ها، ویژگی‌ها، مشخصات، و نظرات مشتریان در مورد محصولات را بررسی کنید و نسبت به خرید محصول مورد نظر با ارزان‌ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه و گناوه اقدام نمایید. همواره در فروشگاه اینترنتی سلام بابا می‌توانید محصولی را خریداری کنید که متناسب با بودجه و نیازهایتان باشد و از راحتی یک خانه خنک و راحت در تمام طول سال لذت ببرید!  

کولرگازی 36 هزار برای چه محیط‌هایی مناسب است؟

انتخاب یک تهویه مطبوع با ظرفیت خنک کننده مناسب برای فضای شما برای عملکرد مطلوب ضروری است. یک واحد خیلی کوچک برای خنک کردن اتاق به اندازه کافی مشکل دارد و منجر به افزایش مصرف انرژی و سایش سیستم می‌شود. این بدان معنی است که خانه شما معمولاً آنقدر که می‌خواهید خنک نخواهد بود و احتمالاً منجر به خرابی‌های مکرر و عمر کاری کوتاه‌تر دستگاه می‌شود. از سوی دیگر، اگر کولر گازی شما بیش از حد بزرگ است، برای نیازهای خنک کننده خانه شما بسیار قدرتمند خواهد بود. این بدان معناست که تهویه مطبوع شما به طور مکرر روشن و خاموش می‌شود زیرا مدت زیادی طول نمی‌کشد تا نیازهای خنک کننده خانه شما را برآورده کند. خاموش و روشن شدن‌های مکرر انرژی زیادی را هدر می‌دهد و می‌تواند فشار زیادی را به تهویه مطبوع شما وارد کند، که این قضیه منجر به خرابی و عمر کارکرد کوتاه‌تر کولرگازی می‌شود. همچنین به سیستم خنک کننده شما زمان کم‌تری برای فیلتر کردن و رطوبت زدایی هوای خانه شما می‌دهد و نمی‌تواند هوا را به طور موثر رطوبت‌زدایی کنند.

برای تعیین ظرفیت خنک کننده مناسب، متراژ مربع اتاق را اندازه گیری کنید و از یک ماشین حساب BTU استفاده کنید. همچنین باید ساختمان خانه، آب و هوا، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مناطق سایه و سطوح عایق را در نظر بگیرید که همه این‌ها می‌توانند بر عملکرد کولر گازی شما تأثیر بگذارند. شاید بهتر باشد با یک متخصص تهویه مطبوع مشورت کنید تا مطمئن شوید که تهویه مطبوع مناسب برای فضا را انتخاب می‌کنید.

 در دسته‌بندی براساس توان نحوه محاسبه ظرفیت مناسب برای محیط بیان شده است که با استفاده از آن باید گفت که کولرگازی با ظرفیت 36000 بی تی یو برای خانه‌هایی با مساحت 95 به بالاتر مترمربع مناسب می‌باشد و می‌تواند عملکرد عالی را از خود نشان دهد.

بهترین مارک کولرگازی 36000 کدام است؟

هنگامی که گرمای سوزان تابستان فرا می‌رسد داشتن یک تهویه مطبوع مطمئن برای ایجاد یک محیط خنک و راحت ضروری می‌شود با وجود برندهای متعددی که طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را ارائه می‌دهند پیدا کردن تهویه مناسب برای نیازهای شما می‌تواند چالش برانگیز باشد. در فروشگاه اینترنتی سلام بابا برندهای برتر و معتبر تهویه مطبوع را که به دلیلی کیفیت، بهره‌وری انرژی و ویژگی‌های نوآورانه شهرت دارند را بررسی خواهیم کرد. چه به دنبال دوام، فناوری پیشرفته یا راه حل‌های سازگار با محیط زیست باشید این برندها شما را تحت پوشش قرار می‌دهند. در واقع این برندها برتری خود را در صنعت تولید کولرگازی ثابت کرده‌اند و کولرگازی‌هایی مطابق با نیاز و بودجه و شرایط شما تولید و روانه بازار نموده‌اند تا جوابگوی خواسته‌ها و نیازهای شما باشند. 

اکثریت برندها کولرگازی با ظرفیت 36 هزار بی تی یو را به بازار عرضه کرده‌اند که هر کدام با پایداری مختلف، ویژگی‌های نوآورانه و طراحی‌های منحصر به فرد و قیمت‌های متفاوت همراه شده‌اند که هر کدام به نوبه‌ی خود عملکرد عالی را در خنک و گرم کردن منزل یا محیط کاری و غیره از خود نشان می‌دهند و این دیگر بستگی به سلیقه و نیاز و بودجه شما دارد که کولرگازی با ظرفیت 36000 را از کدام برند خریداری نمایید. در این صفحه می‌توانید کولرگازی‌های با ظرفیت 36 هزار  را مشاهده نمایید و مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را مطالعه کنید. لیستی از پرطرفدارترین کولرگازی‌های خارجی معتبر در بازار:

عوامل موثر در تعیین ظرفیت کولرگازی؟

با افزایش دمای هوا در ماه‌های گرم سال و کاهش دما در زمستان‌ها استفاده از وسایل سرمایشی و گرمایشی ضروری می‌شود و برای این منظور انواع زیادی از آن‌ها تولید و عرضه می‌شود. یکی از پرکاربردترین تجهیزات سرمایشی گرمایشی کولر گازی اسپلیت است که در برندها و ظرفیت‌های مختلف عرضه خواهد شد. عوامل زیادی در انتخاب کولر گازی اسپلیت و تعیین ظرفیت آن‌ها موثر است که با در نظر گرفتن آن‌ها و بررسی‌های لازم می‌توانید سیستم تهویه مطبوعی را خریداری نمایید که متناسب با محیط مورد نظر شما باشد و بتواند بازدهی و کارایی عالی داشته باشد. تعدادی از این عوامل بدین شرح می‌باشند:

- زاویه خورشید

- اندازه فضای مورد نظر

- ارتفاع از کف تا سقف

- نوع و تعداد در و پنجره

- شرایط آب و هوایی منطقه

- تعداد افراد ساکن در محل

- موقعیت در طبقات آپارتمان

- نوع استفاده از فضای مورد نظر

- نوع و تعداد سیستم‌های روشنایی

- جنس دیوارها و وضعیت عایق بودن آن‌ها

اما باید توجه داشت که مهم‌ترین عامل برای انتخاب ظرفیت مناسب کولر گازی و اسپلیت، اندازه فضای مورد نظر است.

ادامه مطلبShow less