30000

قیمت کولر گازی گری GWH30AGEXH محصول 2023
2023
30000
اینورتر :
ندارد
سال عرضه (میلادی) :
2023
نوع گاز (مبرد) :
R410A
ظرفیت (بی تی یو) :
30000
نوع کولر گازی :
اسپلیت تک پنل
کولر گازی هوشمند :
دارد
60,200,000 تومان
قیمت کولر گازی کریر 38QCF030733G با ظرفیت 30000 بی تی یو
2022
30000
اینورتر :
ندارد
سال عرضه (میلادی) :
2022
نوع گاز (مبرد) :
R410A
ظرفیت (بی تی یو) :
30000
نوع کولر گازی :
اسپلیت تک پنل
کولر گازی هوشمند :
دارد
55,000,000 تومان

کولرگازی با ظرفیت 30000

کولرگازی جزء ضروری آسایش مدرن در زندگی امروزی است. فراتر از راحتی موجودات، آن‌ها نقشی اساسی در حفظ یکپارچگی تجهیزات حساس، تضمین ایمنی برخی داروها و حتی کاهش خطرات سلامتی مرتبط با قرار گرفتن طولانی مدت در دمای شدید دارند. در گرمای شدید تابستان یا سرمای گزنده زمستان، تعداد کمی از امکانات مدرن با راحتی و آسایش ارائه شده توسط سیستم‌های تهویه مطبوع رقابت می‌کنند. از خانه‌ها گرفته تا ادارات، رستوران‌ها تا فضاهای خرده‌فروشی، تهویه‌کننده‌ها به وسایل ضروری تبدیل شده‌اند که در برابر دمای شدید محیط‌هایی را برای بهره‌وری، آرامش و رفاه ایجاد می‌کنند. به این ترتیب، سرمایه گذاری و نگهداری معمول یک سیستم تهویه مطبوع (کولرگازی) قابل اعتماد، ملاحظات اساسی برای افراد و مشاغل به طور یکسان است.

با این حال، مزایای تهویه مطبوع فراتر از راحتی است، آن‌ها سرمایه گذاری‌های مالی قابل توجهی را نشان می‌دهند. چه نصب یک سیستم هوای مرکزی، یک واحد پنجره مینی اسپلیت بدون کانال یا تکیه بر واحدهای پنجره، هزینه‌های اولیه و هزینه‌های نگهداری مداوم بر اهمیت مراقبت و توجه مناسب برای به حداکثر رساندن طول عمر و کارایی تاکید می‌کند. به این ترتیب، درک طول عمر کولر‌های گازی و اجرای اقدامات تعمیر و نگهداری مناسب به اجزای ضروری مالکیت مسئول تبدیل می‌شود.

کولر گازی‌های عصر جدید با جدیدترین ویژگی‌ها با سبک و اندازه دلخواه بارگذاری شده‌اند و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند. کولرگازی‌ها توسط صاحبان این مشاغل با ظرفیت‌های مختلف 9000، 12000، 18000، 24000، 30000 و نهایتا تا ظرفیت 60000 بی تی یو تولید و روانه بازار شده‌اند. بنابراین کاربران می‌توانند با توجه به متراژ و مساحت خانه‌ی خود و با توجه به بودجه و شرایط کولرگازی مورد نظر را خریداری کنند و نهایت استفاده را از آن ببرند. 

در واقع در قلمرو راحتی خانه، یافتن تهویه مطبوع عالی که تعادلی بین عملکرد و مقرون به صرفه ایجاد کند، بسیار مهم است. با افزایش دما، اطمینان از یک محیط داخلی خنک و راحت به جای تجمل به یک ضرورت تبدیل می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع، ما به دقت فهرستی از تهویه مطبوع که به دلیل کارایی، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه بودن شهرت دارند را در سایت سلام بابا مورد نقد و بررسی قرار داده‌ایم از مدل‌های کم مصرف گرفته تا آن‌هایی که به فناوری‌های خنک‌کننده پیشرفته مجهز شده‌اند، این واحدهای AC یک استراحت تازه از گرمای تابستان را بدون افت کیفیت ارائه می‌دهند. چه به دنبال یک واحد جمع و جور برای یک فضای کوچک یا یک سیستم قدرتمند برای خنک کردن مناطق بزرگ‌تر باشید، این انتخاب به اولویت‌ها و نیازهای مختلف پاسخ می‌دهد و تضمین می‌کند که همراه خنک کننده عالی برای خانه یا محل کار خود پیدا کنید.

کولرگازی 30000 برای چه محیط‌هایی مناسب است؟

تهویه مطبوع به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است، به ویژه در مناطقی با آب و هوای گرم. هدف اصلی کولر گازی خنک کردن خانه شما است. با این حال، استفاده از دستگاهی که با متراژ مربع خانه شما مطابقت ندارد، برای حفظ دمای اتاق در یک دمای راحت مشکل خواهد داشت. اگرچه یک شرکت نصب حرفه‌ای تهویه مطبوع می‌تواند به شما در تعیین اندازه مناسب کمک کند، خوب است قبل از سرمایه گذاری در یک دستگاه جدید، پارامترهای اساسی را درک کنید.

ظرفیت خنک کننده واحد AC هنگام انتخاب یک تهویه مطبوع برای فضای شما بسیار مهم است. توانایی واحد را برای خنک کردن یک منطقه معین به طور موثر و کارآمد تعیین می‌کند. درک متراژ مربع، عایق و سایر عوامل موثر بر بار خنک کننده یک اتاق در انتخاب واحد AC با اندازه مناسب ضروری است. با انتخاب واحدی با اندازه مناسب، می‌توانید از راحتی مطلوب، بهره‌وری انرژی و هزینه‌های کمتر آب و برق و در عین حال ایجاد یک محیط داخلی خنک و دلپذیر لذت ببرید.

 در دسته‌بندی براساس توان نحوه محاسبه ظرفیت مناسب برای محیط بیان شده است که با استفاده از آن باید گفت که کولرگازی با ظرفیت 30000 بی تی یو برای خانه‌هایی با مساحت 65 تا 90 متر مربع مناسب می‌باشد و می‌تواند عملکرد عالی را از خود نشان دهد.

بهترین برند کولرگازی 30000 کدام است؟

سیستم‌های تهویه مطبوع راه حل مناسبی برای محیط‌های بسیار گرم هستند. در تابستان‌های شدید که وارد خانه‌های خود می‌شویم، AC با ویژگی‌های هوشمند و بسیار پیشرفته‌شان، خنک‌سازی فوری و سریع‌تری را به ما می‌دهند. همچنین AC دمای داخلی خانه را حفظ می‌کند تا از گرم شدن شدید سایر وسایل برقی جلوگیری کند. امروزه انتخاب یک AC ایده‌آل یک کار بزرگ است زیرا چندین گزینه در بازار وجود دارد که باعث می‌شود در مورد اینکه کدام یک برای ما بهتر است گیج شویم. برندهای مختلف تهویه مطبوع دارای رتبه بندی BTU متفاوتی هستند، بنابراین مهم است برندی را انتخاب کنید که سطح خنک کننده مناسبی را برای نیازهای شما ارائه دهد. برخی از برترین برندهای خارجی تهویه مطبوع در بازار عبارتند از ال جی، سامسونگ، کریر، گری، جنرال گلد و ... این برندها طیف وسیعی از مدل‌های تهویه مطبوع را با درجه‌بندی‌های مختلف BTU ارائه می‌کنند.

ضمن اینکه این محصولات هر کدام با طراحی‌های خاص و قابلیت‌های منحصر به فرد توسط این شرکت‌ها به بازار عرضه شده‌اند و همین نیز موجب می‌شود تا قیمت کولرگازی‌های با یکدیگر متفاوت باشد بنابراین شما می‌توانید یکی از بهترین مدل‌ها را متناسب با نیاز و شرایط و بودجه خود انتخاب کنید. با مراجعه به دسته‌بندی کولرگازی می‌توانید طیف گسترده‌ای از کولرگازی‌های پرفروش بازار از برندهای معتبر را مشاهده نمایید و قیمت‌ها، ویژگی‌ها، مشخصات، و نظرات مشتریان در مورد محصولات را بررسی کنید و نسبت به خرید محصول مورد نظر با ارزان‌ترین قیمت، گارانتی (حتی بدون گارانتی) و تضمین سلامت و اصالت کالا به صورت مستقیم از بانه و گناوه اقدام نمایید. همواره در فروشگاه اینترنتی سلام بابا می‌توانید محصولی را خریداری کنید که متناسب با بودجه و نیازهایتان باشد و از راحتی یک خانه خنک و راحت در تمام طول سال لذت ببرید!  لیستی از برندهای محبوب و پرفروش بازار:

اصطلاح BTU دقیقا به چه معناست؟

BTU مخفف British Thermal Unit است که یک واحد اندازه گیری می‌باشد که برای تعیین ظرفیت خنک کننده یک کولر گازی استفاده می‌شود. هر چه رتبه BTU بالاتر باشد، کولر گازی قدرت خنک کنندگی بیشتری دارد. درک BTU در تهویه مطبوع هنگام انتخاب تهویه مطبوع مناسب برای خانه یا محل کار شما مهم است. اگر تهویه مطبوع با درجه BTU خیلی پایین انتخاب کنید، ممکن است فضا را به طور موثر خنک نکند. از طرف دیگر، اگر کولرگازی با درجه BTU خیلی بالا انتخاب کنید، ممکن است فضا را خیلی سریع خنک کند و رطوبت کافی را از هوا حذف نکند. به همین دلیل مهم است که یک تهویه مطبوع با درجه BTU مناسب برای نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

هنگام انتخاب تهویه مطبوع مناسب، عواملی مانند اندازه اتاق، تعداد پنجره‌ها و میزان نور مستقیم خورشید که اتاق دریافت می‌کند را در نظر بگیرید. با انتخاب تهویه مطبوع با درجه BTU مناسب، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فضای شما به طور موثر و کارآمد خنک می‌شود. اکنون که معنی BTU در تهویه مطبوع را فهمیدید، می‌توانید هنگام انتخاب کولر گازی برای خانه یا محل کار خود تصمیم آگاهانه‌تری بگیرید. یا جهت دریافت راهنمایی‌هایی دقیق‌تر می‌توانید با کارشناسان بخش فروش سایت تماس حاصل فرمایید تا در خرید کولرگازی دقیق و ایده‌آل برای منزل و یا محیط کار و غیره به شما کمک کنند. 

ادامه مطلبShow less